O privire la software-ul IT Help Desk -

 Software-ul IT Help Desk poate fi o resursă valoroasă pentru tehnicieni pentru a gestiona și rezolva biletele de depanare. Majoritatea companiilor își dau seama de avantajele achiziționării software-ului help desk deoarece este o modalitate sigură de a gestiona întrebările și reclamațiile clienților. Software-ul de help-desk IT este preferat atât de companii cât și de clienți într-un call center tradițional.
În centrele de apel tradiționale, clienții se plâng adesea de perioade lungi de așteptare și de mesaje vocale nereturnate. Alteori, clientul mai puțin tehnic-savvy poate deveni frustrat în încercarea sa de a explica problema. Software-ul Help Desk permite unui departament IT să gestioneze eficient și să direcționeze anumite probleme către personalul corespunzător.
Multe programe software de birou de ajutor IT oferă confortul unui meniu ușor de utilizat și al unor fișiere ușor de gestionat. Clienții pot alege dintr-o varietate de subiecte de ajutor și chiar pot copia și lipi mesaje de eroare pentru a le trimite la IT. Pentru acei clienți care nu sunt avansați din punct de vedere tehnic, meniurile pot fi configurate pentru a oferi o varietate de întrebări frecvente.
HelpDesks.com este o resursă excelentă pentru extinse recenzii și informații despre software-ul IT help desk. Acest site vă permite să comparați furnizorii de top ai produselor pentru a găsi programul potrivit pentru nevoile dvs. Graficele convenabile vă permit să vedeți diferite facilități oferite, cum ar fi dacă programul este sau nu pe web, costurile asociate achiziționării și actualizărilor și numărul de utilizatori permiși pentru fiecare program.
Unul dintre cele mai populare programe informatice de help-desk, conform recenziilor consumatorilor, este FootPrints. Pe o scară de la unu la zece, are un rating de 9,2 și are mai multe recenzii ale consumatorilor. Acesta este un program bazat pe web, iar costul inițial este de aproximativ 6.000 $. FootPrints oferă capabilități nelimitate utilizatorilor și upgrade-uri gratuite prin contractul anual de întreținere. Acest program este compatibil cu sistemele de operare Linux, Windows NT, Windows 2000 și Unix. De asemenea, oferă baze de date căutate, atribuirea numerelor de referință, baze de date F.A.Q, baze de date de facturare și mult, mult mai mult.